Hemşirelik Öğretiminde Kullanılan Kavram Haritası ve Video Çekme Yöntemlerine Yönelik Öğrencilerin Memnuniyeti

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Tuna, Arzu
dc.date.accessioned 2021-11-10T12:51:46Z
dc.date.available 2021-11-10T12:51:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn 2147-1185
dc.identifier.uri http://openaccess.sanko.edu.tr/xmlui/handle/20.500.12527/580
dc.description.abstract Bu araştırma, kavram haritası yapan ve video çeken hemşirelik öğrencilerinin öğrendiklerini ve memnuniyet düşüncelerini belirlemek amacıyla yapıldı. Araştırmada bir üniversitenin hemşirelik bölümünün ikinci sınıf öğrencileri o dönem işledikleri hasta bakımına yönelik gruplar şeklinde video çekti. Aynı öğrenci grubu üçüncü sınıfta hasta bakımına yönelik bireysel kavram haritası yaptı. Öğrencilerin video çekimlerine ve kavram haritalarına yönelik duygularını ve düşüncelerini içeren anket soruları araştırıcı tarafından oluşturuldu. Sonuç olarak; tüm öğrenciler konuları anlama, problem çözme ve öğrenmelerinde video çekme ve kavram haritası yapmanın etkili olduğunu belirtti. Öğrenciler hasta bakımında bu eğitim yöntemlerinin bütüncül davranmayı kolaylaştırdığını ifade etti. en_US
dc.language.iso Turkish en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Hemşirelik Öğretiminde Kullanılan Kavram Haritası ve Video Çekme Yöntemlerine Yönelik Öğrencilerin Memnuniyeti en_US
dc.type Article en_US
dc.relation.journal İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi en_US
dc.identifier.issue 3 en_US
dc.identifier.startpage 1863 en_US
dc.identifier.endpage 1875 en_US
dc.identifier.volume 6 en_US
dc.contributor.sankoauthor Arzu Tuna en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Gazimuhtar Paşa Bulvarı
No:36
27090
Şehitkamil / GAZİANTEP